Technológia, mely áthidalja a kommunikációs szakadékot

A projektor és a vászon vagy egy monitor ma már mindennapos eleme minden olyan irodának, amelyben tárgyalást vagy videokonferenciát bonyolítanak le. Bár ezek az eszközök se feltétlen tekinthetőek elavultnak, nem támogatják az egyre népszerűbb interaktivitást, valamint az Office 365 és Windows Ink eszközök képességeinek kihasználását. A vállalatok és intézmények olyan megoldásokat keresnek, melyekkel innovatív módon és hatékonyan kommunikálhatnak mind a partnereikkel, mind a munkatársaikkal.

Ebbe a helyzetbe került a Mobile Media Solution Kft. (MMSOne) is, a 32 fős, egyedi informatikai fejlesztésekkel foglalkozó cég. Olyan nagyvállalati rendszerek fejlesztésével, kutatás-fejlesztéssel, üzleti-kereskedelmi rendszerek fejlesztésével és webes illetve mobil fejlesztéssel foglalkoznak, amelyek javítják üzleti hatékonyságot.  Az MMS One három irodával rendelkezik az országban, és a távoli telephelyek miatt a csapatmunka hatékonysága nehézkessé vált számukra. Ezen kívül az egyre jellemzőbben nemzetközi partnerek miatt a legtöbb ügyféllel online tartják a kapcsolatot a fejlesztés teljes folyamatában. Az MMS ONE-nak egy produktív eszközre volt szüksége a dinamikusan növekvő ügyfélkörrel való kommunikáció javításához. Fontos kritérium volt a megfelelő eszköz felkutatása során, hogy olyan megoldást kerestek, amivel egy notebook vagy egy okoseszköz kijelzőjén megjelenő tartalmat vezeték nélkül tudják továbbítani a tárgyalóteremi kijelzőre, hogy az online tárgyalások és megbeszélések gördülékennyé válhassanak és a kivetítést végző felhasználónak ne kelljen kábelekkel bajlódnia.

A piaci alternatívák gondos átvizsgálása után esett a választás a Newline interaktív kijelzőire. A 65”-os kijelző a modern műszaki specifikációjának köszönhetően rendkívül pontos érintés alapú bevitelre képes. A megfelelő felhasználás elősegítésére a megjelenítő rendelkezik beépített feldolgozó egységgel és egy személyre szabott operációs rendszerrel, ami több extra funkciót is tartalmaz, mint például a jegyzetelő és rajzoló funkció. Az intelligens tábla funkciói közé tartozik a harmadik féltől származó szoftverek telepítésének lehetősége és külső perifériák csatlakoztatása. A legjobb felhasználás elérése érdekében az eszközre több olyan szoftver is telepítésre került amelyek további előnyöket nyújtanak a mindennapos feladatok elvégzésére irodai környezetben. Ide tartoznak a különböző dokumentum és táblázat szerkesztő programok, és csoportos beszélgetést támogató szoftverek.

A Newline használatával a telephelyek közötti aktuális meetingek témái átláthatóbbakká válnak, és az ügyfelekkel is produktívabb tárgyalásokat lehet véghezvinni. A munkatársak vezeték nélkül csatlakozhatnak bármely eszközről a kijelzőhöz, és a prezentációkat illetve elkészített jegyzeteket azonnal, rendkívül egyszerűen meg tudják osztani egymás közt és ügyfeleikkel.

Megosztás

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: email
Email

Copyright © 2018 HRP Europe Kft. | Minden jog Fenntartva.

Vigye el az árut ma, és fizesse ki jövőre!

A Covid-19 hatására idei beruházásaikat és fejlesztéseiket törölni, vagy jövő évre halasztani kényszerülő vállalatok számára kínálunk speciális bérleti konstrukciót, melynek segítségével a költségeket nem csupán optimalizálni, de igényeikhez mérten ütemezni is tudják.

Megoldásunkkal idén mindössze a teljes bérleti díj legfeljebb 20%-ának teljesítése szükséges!